dinsdag 18 december 2012

Chocolade taart in pot!






Hallo bloggers,
Dit heb ik gemaakt voor een lieve hobbyvriendin voor haar verjaardag!
Het kaartje is gestempeld met de stempels van Different Colors op kraftpapier.
Gefeliciteerd heb ik geembossed met Wow Opaque Bright White.
Daarbij hoort de Chocolade taart pot. Het sentiment aan de pot is ook van Different Colors, op de voorkant zie je het recept en aan de achterkant de laagjes ingrediënten.. Het lint rond de pot is van SU.
Ze vond het een kei leuk cadeau en ik tevreden natuurlijk he!
Bedankt voor je achtergelaten reactie, vind ik altijd zo fijn!
groetjes


24 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Monique!! Ziet er nu al heerlijk uit!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Monique,

    Super, die taart-potten hé?
    Heb er van 't weekend, samen met mijn dochters nog 18 gemaakt... Foto's volgen nog op mijn blog...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die pot met het kaartje eraan! Je bijpassende kaart is een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat super om dit te krijgen ! wow, wel, ik ben jarig in augustus.... =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap en leuk!! dat heb je weer fantastisch voor mekaar gekregen. Super gedaan.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kunt wel zien waar je vriendin van houd, heel mooi gemaakt.
    ik kan me voorstellen dat ze daar blij mee was.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een orgineel kado en wat een leuke kaart en label!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een leuk en origineel kado. Prachtig met de bijpassende label en kaart!!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke label en kaart Monique....daar zal je vriendin vast mee in haar nopjes zijn
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat superleuk, Monique! Daar zal je vriendin helemaal blij van worden denk ik.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan en wat een super idee. Lijkt me enorm bijzonder om te krijgen. Je vorige kaart is trouwens pure klasse.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig idee!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk kaartje! En super cadeau'tje Monique :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat knap seg! die pot is super mooi en dan ook nog eens een geschenk! Je kaart is zeker even knap!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!