zaterdag 1 januari 2011

Opbergdoos distress ink




Hallo bloggers!
Hier laat ik eens zien hoe ik mijn plastic sheets met distress inkt opberg!
Eerst heb ik op aquarel papier de naam van de distress inkten af geprint en ingekleurd.
Daarop heb ik een plastic sheet gelegd dat ik heb beïnkt.
Als ik gedaan heb met mijn afdrukje in te kleuren sluit ik gewoon de doos en kan ik de volgende keer ineens beginnen met inkleuren, de inkt blijft op het plastic sheet en zo bespaar ik ook inkt, goed meegenomen vind je niet!
Nog een fijne nieuwjaarsdag en tot het volgende bericht!

6 opmerkingen:

  1. Goed bedacht.... mooi opgeborgen. Goed he, die dozen = ) ik heb er al verschillende doeleinden voor gevonden hoor ! die van jou is ook goed gevonden.
    nog een hele fijne en creatieve 2011 gewenst,
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie chiara had het al uitgelegd aan mij!
    Ik vind het supergoed gevonden!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, da's een goed idee zeg met zo'n doos! Ik werkte ook al met sheets en legde ze dan in de kast, ook om de inkt te besparen, maar dit is veel beter. Bedankt voor de tip Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo monique,
    Een goed idee om zo'n doos te maken, kan je de inkt bewaren en zeker niet morsen.
    Have a nice day
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige en creatieve oplossing Monique!! Ik wil jou en je familie ook een gelukkig en gezond 2011 wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ideetje... spijtig genoeg gaat dat bij mij niet zo goed komen, ik heb ze alle 36 dus zal al een grote doos moeten hebben hihi

    groetjes Valerie

    btw prachtige kaarten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!