donderdag 15 december 2011

Verjaardagskaartje!


Hallo iedereen,
Wat doet het mij een plezier om zoveel leuke reacties te krijgen op mijn kerstlichtjes. Dank je wel hoor!
Voor de verandering een verjaardagskaartje voor een hobbygirl die 30 jaar is geworden!
Mijn gebruikte materialen:
Wit cardstock
Design papier/MD
Bedeltje en roosjeslint/Doeading
Tule en kanten lint/textielwinkel Essen
Het overige is allemaal van Tim Holtz.
Het sentiment: Nicole Verkooijen
De uitsnijding is ook een stans van Tim Holtz.
De paspop heb ik beplakt met Tilda stof.
Zo dit was het dan weer!
Laat jullie reactie maar komen hoor!
groetjes

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie, Monique! Heel erg mooi gemaakt, met superleuke details!
    Ze zal er blij mee zijn!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaartje, ben dol op die dressforms! Mooie elementen ook, ziet er top uit Monique! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wwwaauuuww een supermooi kaartje en alles past perfect bij elkaar, knap gedaan!!
    Gijne dag nog.
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is dit, leuke details,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Monique,
    This is a very elegant card. I lov ethe background and the way you created the skirt.
    Hugs,
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat tof Monique! Jij hebt het echt in de vingers!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, dit ziet er mooi uit zeg!!! Super gedaan!
    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!