zaterdag 10 januari 2015

SAB 2015 party!!!

Huwelijkskaartje

Enveloppe kaartje

binnenkant

met een uitschuifbaar kaartje met een opening om een cadeaukaartje of geld in te steken.
Hallo bloggers!
Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorig kaartje!
Deze week ben ik naar de voorstelling van de SAB 2015 en lente/zomer catalogus van SU geweest bij Hilde.
Daaraan gekoppeld hebben we met een aantal hobbydinnetjes 2 mooie projectjes gemaakt!
Een huwelijkskaartje dat ik bijzonder mooi vind en een knap modelletje van een enveloppe kaart!
Wat heb ik genoten van die knutseldag! Ben al aan het aftellen naar de volgende workshop.
Dikke proficiat Hilde!


8 opmerkingen:

  1. Leuke projecten hebben jullie gemaakt.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een erg leuke namiddag in bij Hilde in Nispen.
    Leuke projectjes, leuk gezelschap en de batterijtjes weer kunnen opladen.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien hebben jullie een geweldig leuke middag gehad bij Hilde....daar zijn deze 2 prachtige kaartjes het resultaat van....SCHITTEREND Monique....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het ook zeer gezellig met jullie aan tafel :-) En we hebben zo'n leuke kaartjes mogen maken, vind die trouwkaart ook erg mooi!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat ik niet kon komen, maar volgende keer ben ik erbij hoor !
    Jullie hebben echt prachtige dingen gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die huwelijkskaart is inderdaad heel erg mooi en zo romantisch. Het andere iets strakker maar ook de moeite.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,

    Wat een super mooie kaarten en de huwelijkskaart sprint er echt uit geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten zijn dit Monique, ze zien er heel fraai uit! Gezellig om zo samen te freubelen en dan zo'n resultaat te verkrijgen! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!